Tuesday, February 03, 2009

Perihal Jelita

Semenjak 2-3hari ni, aku duk layan lagu indon nih jer...lagu sampai keujung dunia by dirly idol - salah sorang pelakon sinetron 'Jelita' yang currently tgh disiarkan kat tv3. seminggu sebelum aku masuk keje hari tuh, aku sempatla tengok citer jelita ni..suka sgt2 sebab ade agnes monica dan sorang mamat ensem ni- sungguh boyband lah dia nih..hehehe..bayu..ataupun nama betulnya dirly...since dah start keje,aku tak dapatla nk tgk citer ni..tryla carik kat youtube-mesti ade je yang rajin nak upload citer2 ni kan...end up dgn jumpa certain eps yang diupload dannn..baca comments yang lastnya jelita not together dengan bayu pun..wth...huh!terus malas nk follow citer nih,tak suka la mcm ni...ade indonesian/singaporean(lupa la mana satu) yg upload citer(thanks to u) and also reply some comments/ques yg viewer lain duk tanye..One of the sweetest(@funny??) thing is rupanya agnes n dirly ni mcm pernah ada something going on la..in other words penah couple cuma sekejap aja...taktau la saja nk tarik publicity atau ape kan..but couple yg comel la pada pandanganku ni..hehehe...aku tak kisah la orang lain nak pikir camnerkann..
lunch hour tadi, balik umah mil kejap..aqim pulak meragam hari ni...takmau tido..takbole letak atas tilam..huhuhu...nak kene dukung aje...mau patah lengan ni..berat la budak kecik ni..hehe..dah besar kan anak mama...nak main2 ajer...suka sgt la kalau kita cakap2 dengan dia,cerita ke..nyanyi ke...siap bole ikut sama pulak especially time nk dodoikan dia [aku slalu tergelak kalo mulut dia start bunyi gak time nk dodoikan dia...end up dia gelak skali n terus tak jadi tido..]

No comments: